۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

بیشتر بدانیم....


  همه ی ما  در خانه رادیو ، تلوزیون ، یخچال ، ماکروریو ، تلفن ، موبایل و کامپیوتر ، توستر ، .......و بسیاری از لوازم برقی  دیگر را استفاده می کنیم.  اکثر اوقات همه ی این لوازم همزمان روشن هستند و کار می کنند . در واقع  ما در اقیانوسی از امواج الکترو مغناطیسی  غوطه ور هستیم که به تدریج اما به طور اساسی به سلامتی ما آسیب می رسانند  . بارها در میان صحبت دوستان شنیده ایم و خودمان هم اذعان داریم در قدیم با این که علم پزشکی این همه پیشرفت نکرده بود و مردم کمتر نکات بهداشتی را رعایت می کردند و مواد ضدعفونی کننده و گاز استریل و......تقریبا استفاده ای نداشت درعین حال همیشه سالم تر بودند و این همه بیماری های گوناگون و عجیب و غریب  اصلا وجود نداشت حتی چاقی هم کمتر بود و در یک کلام امکانات  رفاهی کمتر اما سلامت و طول عمر بیشتر بود.

 یکی از دلایل اصلی آن را باید در میان تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر  سلامتی بدن جستجو کرد .
 امواج الکترومغناطیسی  حاوی  ذراتی هستند  که اصطلاحا به آنها  یون مثبت می گویند .نمی خواهیم وارد بحث تخصصی  بشویم فقط در همین حد کافی است بدانیم : یون های مثبت برای سلامتی ما مضر اند.
باعث بیری زودرس سلول های بدن می شوند ، متابولیسم و سوخت ساز بدن را کند می کنند که این خود دلیل بروز چاقی است که امروزه حتی کودکان هم از آن در امان نیستند .انتقال اکسیژن در بدن را کند کرده  و به  سلولهای مغز آسیب رسانده و سلول های بدن را ضعیف می کنند ، و در نتیجه میزان  مقاومت بدن در مقابله با  بیماری ها  پایین تر  و ابتلا به بیماری بالاتر می رود .


از آنجا که خلقت انسان مانند کل افرینش در کمال دقت وصحت و بی نقص است  در مقابل یون های مثبت، یون های منفی وجود دارند که بعضی از  تاثیرهای مثبت آنها در بدن عبارتند از: بالا بردن میزان جذب اکسیژن  ، افزایش سطح انرژی در بدن ، بهبود  عمل کرد مغز و کاهش سرعت پیری در سلول ها .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر