۱۳۹۲ شهریور ۲۸, پنجشنبه

آنچه از آلیان می دانیم


امروز با همدیگر مروری کوتاه داشته باشیم بر آنچه تا به حال  گفتیم تا دوستان عزیزی که تازه به جمع ما پیوسته اند نیز آگاه و با ما همگام شوند.
گفتیم  ازلوازم خانگی امواج الکترومغناطیسی  تولید می شود که این پرتوافشانی تمام فضای خانه را  به اقیانوسی از یون  های مثبت تبدیل می کند. یون های مثبت  برای سلامتی جسم و روان مضراند. برای این که از آسیب مضرات یون های مثبت درامان باشیم باید به بدن ما یون منفی برسد.یون های منفی برخلاف اسم شان برای بدن بسیار مفیداند. این یون های مفید در طبیعت و مکان هایی که تکنولوژی مدرن وجود ندارند یافت می شوند.یعنی مکان هایی که موبایل، اینترنت، کامپیوتریخچال ،مایکروویو.......نباشد. به این ترتیب ما یا باید مدام در طبیعت و دور از زندگی شهرنشینی باشیم و یا خودمان یون های منفی را به خانه و زندگی مان بیاوریم. چگونه؟ با خریدن  دستبندهای آلیان انرژی.
چرا محصولات آلیان انرژی را بخریم ؟
محصولات آلیان انرژی به ویژه دستبندهای انرژی از مواد معدنی خالص و خاکستر آتشفشان که خداوند در دامن طبیعت و روی کره زمین در اختیارمان گذاشته است تهیه شده و با استفاده از تکنولوژی نانو آن را در داخل دستبندهای ساده ، زیبا و با کیفیت و اثر طولانی از جنس سیلیکون قرار داده تا شما بتوانید نهایت رضایت و خرسندی و انرژی را بدست آورید.
افتخار ما ارئه ی این محصولات با بالاترین کیفیت با قیمت های مناسب و درقابل دسترسی برای شما عزیزان است.
لطفا" در هنگام خرید دقت لازم را نموده تا دستبندهای تقلبی را به جای محصولات اصلی شرکت آلیان انرژی نخرید.
دستبندهای انرژی شرکت آلیان انرژی را از کجا تهیه کنیم؟
محصولات آلیان انرژی به ویژه دستبندهای انرژی را می توانید از طریق  وب سایت شرکت تهیه نمائید.و هم چنین میتوانید از طریق نمایندگی های رسمی و معرفی شده شرکت در سرتاسر این مرز و بوم خریداری نمایید.
مراقب دستبندهای غیر اوریجینال، یا قیمت های کاذب و خواص انرژی کوتاه مدت باشید.
زیرا از آنجا که دستبند و گردنبندهای آلیان انرژی ساخت کانادا ، در سراسر جهان با موفقیت چشمگیری روبرو شده است  ،تعدادی از شرکت ها و افراد سود جو اقدام به بهره برداری از آن با واردات، بازاریابی و فروش محصولات تقلبی یا محصولاتی که خیلی شبیه به  دستبند و گردنبندهای انرژی آلیان انرژی کانادا
. است نموده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر