۱۳۹۲ مهر ۲, سه‌شنبه

دوست با وفای سلامتی دستیند آلیان انرژی


تا اینجا متوجه شدیم که نداشتن تنش یکی  از رمزهای سلامتی جسم و روان است. دوستان  نکته سنج که حتما می خواهند بدانند چرا آلیان انرژی برای سلامت تان مفید است در ادامه ی بحث دیروز تاثیر تنش را توضیح می دهیم.
دانستن این که تنش چرا برای سلامتی مضر است برای هر کسی که قدرنعمت  سلامتی را می داند ضروری است و شما هم آلیان انرژی با اطمینان از دستبندهای آلیان استفاده خواهید کرد. باید بدانیم تنش با سلامتی چه می کند که یون های منفی موجود در دستبندهای آلیان مانع آن می شود.
برای جواب به این سوال ابتدا باید مقدمه ای را با هم مرور کنیم.می دانیم که برای بقای جسم مان دو عامل دارای نقش اصلی هستند:حفاظت و رشد که کنترل هر دو عامل با مغز و دستگاه عصبی است.مغز به مثابه مدیریتِ اجراییِ یک سازمان است.مدیر اجراییِ باید شرکت را گسترش دهد و آن را در برابرِ عواملِ تهدید کننده ی درونی و بیرونی محافظت کند، در غیر این صورت  شرکت (که در این جا منظور جسم است) با مشکلات عمده ای روبرو خواهد شد.بدیهی است به دلایل مختلف رشد دارای اهمیت زیادی برای بقاست.هر روز میلیاردها سلول در بدن شما فرسوده می شوند که باید جایگزین شوند.مثلا پوشش درونی روده ها هر 72 ساعت یک بار ،از بین می روند و نیاز به جایگزین شدن دارند.بدن ، علاوه بر دستگاه های مربوط به رشد ، دارای دو دستگاه است که در حفاظت نقش دارند ، یکی دستگاه ایمنی بدن است، که با عوامل تهدید کننده درونی می جنگد و دیگری محور هیپوتالاموس هیپوفیز آدرنال است،که بدن را در برابر عوامل تهدید کننده بیرونی حفاظت می کند.شناختِ عملکرد این دستگاه ها برای درک تاثیرات ناشی از تنش، بسیار مهم است. به طور خلاصه فقط اشاره می کنیم در اثر تنش عمل کردهای رشدی و حفاظتی در تعارض با همدیگر قرار می گیرند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر