۱۳۹۲ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

یونهای منفی و مثبت کجا هستند؟


گزارشی از آخرین تحقیقات دانشگاهی درباری وجود  یون های مثبت و منقی را با هم به بخوانیم.  جدول منتشر شده روی عکس بالا نمایانگر میزان یونهای مثبت و منفی در مکانهای مختلف می باشد .
اگر شما از هر کدام از علائم سردرد ، بیخوابی ، دردهای مزمن ، افسردگی  رنج می برید می بایست خود را در مقابل تهاجم تابشهای الکترومغناطیسی  EMFs و یونهای مثبت مضر محافظت نمائید.
 دستبندهای آلیان انرژی شما را از اثرات امواج الکترومغناطیسی محافظت می کنید. یون های منفی موجود در این دستبندها نه تنها سپری در برار اختلال های ناشی از این امواج است بلکه بر سلامتی و حتی خلق و خوی،  مستقیما اثر مطلوب می گذارد. در این کوتاه ، برای شما همراه گرامی و نکته سنج  به طور مختصر توضیح می دهیم چگونه این فرایند در بدن شما  عمل می کند. شما که به سلامتی خود اهمیت می دهید و این آگاهی را دارید که در کنار بهره مند شدن از رفاه و آسایشِ تکنولوژی زندگیِ  مدرن باید خود را از مضرات آن نیز ایمن بدارید.
بی آن که وارد بحث تخصصی موضوع شویم فرایند تاثیراستفاده از دستبدهای آلیان انرژی را توضیح می دهیم. پیش تر گفتیم امواج الکترو مغناطیسی باعث کج خلقی، بی حوصله گی، عصبانیت و افسردگی و استرس و....خلاصه بروز حالات ناخوشایند می شود. چرا؟ جوابش در کم شدن ماده ای در بدن است به نام سروتوئین. 

امواج الکترومغناطیسی  باعث پایین آمدن سطح سروتونین بدن می شود. سروتونین، مادّه شیمیایی مهمی در مغز است که به عنوان «انتقال‌دهنده عصبی» شناخته می‌شود.و تغییر مقدار آن  بر سلامتی و حتی خلق و خوی انسان تاثیر می گذارد . امروزه می دانیم که  ماده سروتونین یکی از عوامل کنترل کننده ریتم های گوناگون بدن است .بررسی‌های علمی  نشان داده اند که با تغییر در مقدار سروتونین مغز، ارتباطات بین مناطق مختلف این عضو حیاتی دستخوش تغییر می‌شود این یافته‌ها تأیید کرد اند وقتی سطح سروتونین در مغز کاهش یابد، ، کنترل واکنش‌های احساس دشوار می‌شود.در نتیجه خیلی زود عصبانی می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر